| Incidentele baten en lasten | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Omschrijving | Progr. | 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | |||
| Incidentele baten | ||||||||
| Anterieure overeenkomst bestemmingsplannen | 3 | 122.550 | ||||||
| Grex mobiliteit | 3 | 29.453 | 248.791 | |||||
| Incidentele korting gemeentefonds als gevolg vervallen opschalingskorting | 7 | -1.000.000 | ||||||
| Onttrekking reserves | ||||||||
| Economische visie | 3 | 50.000 | ||||||
| Totaal incidentele baten | -797.997 | 248.791 | 0 | 0 | ||||
| Incidentele lasten | ||||||||
| Onderzoek naar beveiligde fietsenstalling | 3 | 20.000 | ||||||
| Herinrichten parkeerplaats sportvelden | 3 | 50.000 | ||||||
| Aanpassingegn Jaagpad | 3 | 35.000 | ||||||
| Basiliekpad brommervrij | 3 | 30.000 | ||||||
| Fietspaaltjes | 3 | 15.000 | ||||||
| Kruising fietspad Utrechtseweg veiliger | 3 | 50.000 | ||||||
| Upgrade bushalte Binnenstad | 3 | 6.000 | ||||||
| Economische visie | 3 | 50.000 | ||||||
| Borgen continuïteit Museum IJsselstein | 4 | 50.000 | 30.000 | 15.000 | ||||
| Verhuiskosten Agnes Tandem | 4 | 161.026 | 143.441 | 134.620 | 134.620 | |||
| Eigenbijdrage Wmo | 5 | 25.000 | 50.000 | |||||
| Uitvoeringsprogramma kunst en cultuur | 4 | 50.000 | ||||||
| Toevoeging reserves | ||||||||
| Anterieure overeenkomst bestemmingsplannen | 3 | 122.550 | ||||||
| Grex mobiliteit | 3 | 29.453 | 248.791 | |||||
| Totaal incidentele lasten | 694.029 | 422.232 | 199.620 | 134.620 | ||||
| Saldo incidentele lasten en baten | 1.492.026 | 173.441 | 199.620 | 134.620 | ||||
| Structureel saldo | ||||||||
| Omschrijving: | 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | ||||
| Begrotingssaldo | -73.937 | -1.984.620 | -3.333.697 | -2.040.810 | ||||
| Af | ||||||||
| Incidentele baten | -847.997 | 248.791 | - | - | ||||
| Incidentele onttrekkingen reserves | 50.000 | - | - | - | ||||
| Bij | ||||||||
| Incidentele lasten | 542.026 | 173.441 | 199.620 | 134.620 | ||||
| Incidentele dotaties reserves | 152.003 | 248.791 | - | - | ||||
| Structureel saldo | 1.418.089 | -1.811.179 | -3.134.077 | -1.906.190 | ||||